Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Направиха прототипа на Peugeot за Дакар още по-мощен

23.09.2015 10:06
Туит

Автомобилът се задвижва от същия трилитров дизелов битурбо мотор, но мощността му е увеличена от 340 на 350 к.с.

През тази година станахме свидетели  на дългоочакваното завръщане на рали-рейдове на френската компания Peugeot. Истина е, че представянето на маратона в Дакар не отговаря на очакванията на феновете. Независимо от силния екип (Карлос Сайнц, Стефан Петерханзел и Сирил Депре), той не успя да са нареди на челните места в окончателното класиране. Петерханзел завърши единадесети, Депре - 34-ти, а Сайнц  не приключи състезанието. Но лошото представяне не се дължи на пилотите, а на състезателния автомобил Peugeot 2008 DKR. Ето защо за новия сезон инженерите на спортното подразделение на марката вече са готови с доработването на автомобила за следващия сезон.

Новият Peugeot 2008 DKR е оборудван с магнезиеви джанти и по-леки гуми Michelin. Новата версия на спортния прототип е с 20 см по-дълъг и по-широк от своя предшественик.

На първо място специалистите от подразделението Peugeot Sport са намалили предния и задния надвес, така че автомобилътда преодолява по-лесно офроуд трасетата. Освен това актуализираният прототип притежава подобрено окачване. Притискателната  сила е оптимизирана благодарение на новите въздухозаборници на предния капак и покрива. Автомобилът се задвижва от същия трилитров дизелов битурбо мотор,  но мощността му е увеличена от 340 на 350 к.с. Въртящият момент остава същият - 800 Нм. Максималната скорост е 200 км/ч.

Коментари
comments powered by Disqus