Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Нарекоха хибридния Cadillac ELR като неуспешен модел

21.12.2015 10:25
Туит
Нарекоха хибридния Cadillac ELR като неуспешен модел

Автомобилът е на поточната линия от 2013 г., но до момента са реализирани едва 1835 екземпляра

Наскоро шефът на маркетинга на Cadillac в интервю за Automobile Magazine нарече хибридния седан ELR голямо разочарование. Автомобилът е на поточната линия от 2013 г., но от появата му на световния пазар до момента са реализирани едва 1835 екземпляра. Уве Еленгхауз обяснява ниското търсене на модела главно с високата цена (сега в САЩ хибридът струва  65 995 долара, но при постигане на сделка за плащане веднага в брой, клиентът може да разчита на отстъпка в размер на 10 000 долара).

Въпреки провала  на модела ELR Еленхауз е категоричен, че в Czadillac няма да се откажат от производството на нови хибридни автомобили.

Известно, че купето ELR наскоро преживя осъвременяване, при което мощността на задвижващата система бе увеличена от 220 на 237 конски сили, а максималният въртящ момент – от 400 на 506 Нм. Ускорението от нула до 60 мили/ч (97 км/ч) в режим Sport бе намалено от 7,9 на 6,4 секунди. Капацитетът на литиевата батерия е увеличен от 16,5 на 17,1 кВтч.

Освен техническо обновяване през април купето ELR получи ии леки промени в екстериора. Автомобилът вече има нови радиаторна решетка и емблема.

Коментари
comments powered by Disqus