Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Насер Ал-Атиах ще кара за Volkswagen на Дакар 2010

07.05.2009 17:09
Туит

Volkswagen обяви официално пилотската си линия за рали „Дакар 2010“. Към победителя от последното издание Жинил де Вилиър, неговия подгласник Марк Милър и двукратния рали шампион Карлос Сайнц ще се присъедини Насер Ал-Атиах.

В началото на тази година Volkswagen стана първият отбор, печелил легендарния рали-рейд с дизелов автомобил. Победата на Вилиър и второто място на Милър сложиха край на хегемонията, която Mitsubishi наложи през новия век със седемте поредни титли (2001 – 2007). Но тя съвсем не дойде лесно, тъй като именно Насер Ал-Атиах с подготвения от X-raid BMW X3 CC оказа сериозна съпротива на заводските пилоти от Волфсбург. Проблеми с двигателя обаче принудиха катарецът да пропусне някои от скритите контроли в шестия етап и той бе дисквалифициран. Преди организаторите да извадят Ал-Атиах от надпреварата, той водеше колоната със седем минути аванс спрямо втория Сайнц.

Представянето на бившия рали шампион при серийните автомобили явно не е убегнало от погледа на Крис Нисен, тим-шефът на Volkswagen, и през 2010 година Насер Ал-Атиах ще заеме мястото на Дитер Депинг в заводския отбор от Волфсбург. Негов навигатор ще бъде Тимо Готшалк.

„Живея за рали спорта. Ето защо съм страшно щастлив, че ще имам възможност да карам на „Дакар 2010“ за такъв професионален тим, какъвто е този на Volkswagen“, заяви щастливият Ал-Атиах. „С двойната победа тази година отборът показа, че на този етап няма конкуренция. С помощта на Volkswagen получавам отличен шанс да спечеля „Дакар“. Ще дам всичко от себе си, за да постигна тази цел.“

Другите трима пилоти остават непроменени. Победителят Жинил де Вилиър отново ще си партнира с Дирк Фон Зицевиц, неговият подгласник Марк Милър – с Ралф Пичфорд, докато Карлос Сайнц ще разчита на новия си навигатор Лукас Круз Сена. Дитер Депинг остава в отбора, но като резервен пилот.

Коментари
comments powered by Disqus