Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Наследникът на Nissan Z370 ще използва двигатели на Daimler

03.06.2010 12:28
Туит

Nissan планира радикални промени за следващата генерация на Z. Според Autocar спортното купе на японците може да се сдобие с дизел и дори с хибридна система за задвижване, като това е резултат на новия алианс с Daimler.

Renault-Nissan ще доставя три и четирицилиндрови бензинови двигатели, както и технологиите си за електрическо задвижване на Daimler като част от бъдещото партньорство между двата концерна. В замяна германците ще предоставят своите четири, шест и осемцилиндрови мотори, включително с хибридните системи.

Три са опциите, които се обсъждат за момента за новия Z. Първата е базирана на 3,5-литровия V6, комбиниран с хибридна система за задвижване от S 400. Nissan обаче имат сходна алтернатива за силовия тракт, която ще влезе за първи път в серийно производство с хибридния Infiniti M.

Другите две възможности се отнасят до дизеловия V6 от E 350 CDI (231 к.с. и 540 Нм) и до хибридната система на бъдещия E 300 Bluetec (224 к.с. ). Тя използва четирицилиндровия дизел от Е 250 CDI (2143 куб. см), чиято максимална мощност достига 204 к.с., комбиниран с електромотор (15 кВт). Емисиите CO2 при нея са сведени до 109 г/км при среден разход от 4,1 литра и то при купето на E-класата, което е значително по-голямо от това на Nissan Z.

В дългосрочен план се обсъжда и възможността за заимстване на новите HCCI DiesOtto двигатели на Daimler, които съчетава предимствата на бензинов и дизелов агрегат.

През последните няколко години пазара на малките спортни автомобили върви назад, но част от японските компании реагират на тази промяна с нови нишови модели. Honda изкара съвсем скоро на пазара хибрида CR-Z, а Toyota работи по нискобюджетния FT-86. Това е и причината Nissan да търси нови пътища за развитие на Z.

Коментари
comments powered by Disqus