Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Най-малкият: Какво вече знаем за новия Lexus LF-SA

02.03.2015 16:34
Туит

Здрава структура и леко повдигнат над пътя автомобил ясно намекват за факта в каква посока ще се развива дизайнът на марката

Една от най- впечатляващите новости на автосалона в Женева ще бъде субкомпактният хечбек Lexus LF-SA, чийто прототип японците разсекретиха ден преди премиерата. Здрава структура и леко повдигнат над пътя автомобил ясно намекват за факта в каква посока ще се развива дизайнът на марката. И ако LED светлините, вретеновидната форма на радиаторната решетка и стоповете, вече са ни познати, то еднообемната каросерия, разширените калниците и сложните странични панели са новост. Както и необичайното оформление: разположените силно встрани колела в ъглите имат висок клиренс и само три врати, включително на багажника.

Преплитане на пречупените повърхности и острите ръбове, това ще бъде в стила на интериора на бъдещите модели на Lexus. С две странични врати само с две места. Вторият ред седалки въобще не е предвиден, зад обкегалките има малък багажник. Японците твърдят, че LF-SA е фокусиран върху водача, около който е изграден многофукционален кокпит. Вместо инструментите на арматурното табло в концепта, инструментите допълнено са изобразени върху предното стъкло. Еволюциира и собственият интерфейс Remote Touch – джойстикът под дясната ръка на водача е сменен със сензорен панел.

Зад релефната радиаторна решетка се крие двигател на Toyota Yaris - най-малкият Lexus ще бъде изграден с помощта на възли от компактната платформа на Toyota. По всички личи, че серийният LF-SA е луксозна версия на модела Yaris, в гамата на Lexus ще бъде едно стъпало под хечбека CT 200h. Негови бъдещи конкуренти ще са обновеният хечбек Audi A1, новото MINI и Citroen DS3, но мускулестите калници, късите надвеси и ясно изразеният пластмасов кит намекнат, че LF-SA може да стане прототип на компактен кросоувър в стила на модния Nissan Juke.

Между другото Audi и MINI подготвят хибридни версии на своите компактни модели и със сигурност очакват същото да направи и Lexus. Подходящия двигател за компанията е 1,5-литров бензинов двигател в комбинация с електромотор и вариатор, които са монтирани на Toyota Prius. Не е изключено преди началото на серийното производство на най-малкия хечбек на Lexus, което ще започне най-рано през 2018 г., може да се появят и по-интересни решения.

Коментари
comments powered by Disqus