Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Най-меките и най-твърдите гуми за Гран при на Германия

21.06.2010 14:19 1
1
2571876120
Туит
Най-меките и най-твърдите гуми за Гран при на Германия

След шоуто в Канада, където гумите се оказаха ключовият фактор за множеството обрати, от Bridgestone взеха решение да бъдат още по-агресивни по отношение избора на смеси за предстоящите състезания.

За старта в Германия на пистата „Хокенхайм“ японският производител ще предостави на отборите най-мекия и най-твърдия комплект, което означава две стъпки разлика. Досега максималната е била една, а през 2007 г. Bridgestone си позволяваше единствено две съседни като твърдост смеси.

„Характеристиките на „Хокенхайм“ ни позволяват да използваме и най-меките от нашите смеси“, обяснява Хирохиде Хамашима, директор на развойния отдел за състезателни гуми в Bridgestone. „Това ще ни даде отлични данни за анализ, а същевременно ще представлява интерес, за тези, които настояват за по-голяма разлика в двата комплекта гуми, които предоставяме за всеки старт.“

В Унгария и Сингапур японците ще се върнат към единичната стъпка (супер меки и средни), а в Белгия и Италия ще използват съседни смеси - средни и твърди.

„Хунгароринг“ изисква по-меки смеси, тъй като сцеплението там винаги е проблем“, продължава Хамашима. „Спа“ и „Монца“ са високоскоростен тест както за автомобилите, така и за гумите. Трябват ни по твърди смеси, тъй като там издръжливостта е важна. „Сингапур“ е високоскоростно улично трасе, където по-меките гуми също са за предпочитане.“

Коментари

krasio00o
Мисля,че ще е добре да има 2 или 3 прозиводитела на гуми за да станат по интересни състезанията както бе по времето когато се конкурираха Michelin и Bridgstone.

comments powered by Disqus