Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Най-мощният Ford Focus е разкрит предпремиерно

03.02.2015 10:45
Туит

Автомобилът ще влезе в производство не по-рано от средата на 2016 г. Цената на хечбека ще стартира от 34 хил. евро

Официалните снимки на „горещия” нов Ford Focus RS се появиха в мрежата няколко часа преди публичната му премиера. Автомобилът ще влезе в производство не по-рано от средата на 2016 г. Цената на хечбека ще стартира от 34 хил. евро.

Автомобилът се отличава от своя предшественик с нова радиаторна решетка, преработена оптика, както и видоизменена изпускателна система. Освен това ще получи нови джанти, увеличени въздухозаборници, антикрило и заден дифузьор.

Техническите характеристики на автомобила ще станат известни по-късно. По неофициална информация под капака на най-бързия Focus ще се окаже 2,3-литровият агрегат от фамилията EcoBoost, точно такъв мотор е монтиран и на новото поколение Ford Mustang, представен в края на 2013 г. Мощността на мотора е от порядъка та 330 конски сили. Задвижващият агрегат  работи съвместно с шестстепенна механична предавателна кутия  и система с двойно предаване.

Известно е, че „гореща” версия RS ще получи и хечбекът Fiesta. По думите на шефа на подразделението Ford Performance Тайрън Джонсън автомобилът ще бъде построен на същата платформа, както и на предшественика.

Според топ мениджъра решението за производството на новата версия на хечбека е било прието след глобалния успех на стандартната Fiesta ST. Най-вероятно официалният дебют на новия автомобил ще се състои през следващите две години.

Коментари
comments powered by Disqus