Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Най-мощният в историята на Volkswagen GTI с 265 к.с.

10.09.2015 11:00
Туит

Моделът е оборудван с 2,0-литров бензинов турбо двигател

Volkswagen разкри серийната версия на най-мощния вариант на хечбека Golf GTI. Публичната премиера на новия модел ще се състои след дни във Франкфурт. Цените на автомобила ще бъдат оповестени по-късно.

Автомобилът е базиран на седмото поколение Golf GTI. Хечбекът получава модифицирани брони, въздухозаборници, нови странични прагове, спойлер на покрива, заден дифузьор и 18-инчови алуминиеви джанти. Освен това новият модел има по-нисък клиренс и нова изпускателна система. В салона са монтирани спортни седалки, модернизирано арматурно табло и модифицирана централна конзола.

Моделът е оборудван с 2,0-литров бензинов турбо двигател. Мощността на мотора е 265 к.с. (с 35 к.с. по-мощен от стандартния Golf GTI). Агрегатът работи в комбинация с шестстепенна роботизирана трансмисия DSG. Освен това прототипът е оборудван с електронен диференциал XDS. До 100 км/ч автомобилът може да ускори за 6 секунди. Максималната скорост е 250 километра в час. Разходът на гориво е 6,9 литра на 100 километра.

Коментари
comments powered by Disqus