Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Най-после дават зелена светлина пред Trident Iceni

30.04.2014 10:53 1
1
2649615434
Туит

Суперспортният дизелов модел ще струва от 116 000 евро нагоре

Британската фирма за спортни автомобили Trident представи модела Iceni още през 2008 г., но едва през тази година започна приемането на поръчки за спортната машина с 6,6-литров дизелов V8 мотор.
Trident Iceni е спортен автомобил от особен вид. Още при представянето му през 2008 г. концептуалната разработка излизаше изцяло извън рамките на обичайните конструктивни особености на съвременните спортни модели. Това важеше най-вече за основните отличителни белези – шасито от неръждаема стомана и 6,6-литровия турбодизелов V8.


Trident Iceni с до 670 дизелови коня

Според спецификацията работещият на принципа на самовъзпламеняването агрегат има мощност от 400 к.с. и може да предложи въртящ момент от 950 Нм. За силово предаване се разчита на шестстепенна автоматична трансмисия. Съгласно фирмените данни спринтът от нула до 100 км/ч отнема на Trident Iceni малко под четири секунди, а посочената максимална скорост е 306 км/ч. Друг, по-мощен, вариант предлага 436 к.с. и 1288 Нм. Не са обявени стойности за разхода, но се твърди, че с един резервоар дизел или биодизел пробегът надхвърлял 3200 км.
Спирачките и на четирите колела са с шестбутални апарати, като диаметърът на предните дискове е 400, а на задните 380 мм.

Iceni ще има варианти кабриолет, купе и комби

Ако обаче поръчате пистовия пакет Track Performance Pack, мощността на V8 мотора ще бъде повишена до 670 к.с., а максималният въртящ момент – до 1424 Нм, чието предаване към пътя се поема от автоматизирана петстепенна механична трансмисия. Спирачките получават карбоново-керамични дискове.
Освен като двуместен кабриолет нафтовият спортист ще се предлага и във версии купе (Iceni Magna) и комби (Iceni Venturer). Цените започват от около 116 000 евро. Всеки автомобил ще бъде изработван само по поръчка и ще бъде съобразен с желанията на клиента.




Коментари

Svetlin Boranoff
Готин ретро дизайн

comments powered by Disqus