Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Немската компания Audi представи нов дизелов турбо мотор

09.05.2014 11:48
Туит
Немската компания Audi представи нов дизелов турбо мотор

Задвижващият агрегат ще бъде монтиран в A6, A8, Q5 и Q7

На специален симпозиум във Виена немският автомобилен производител Audi представи следващото поколение на 3,0-литровия турбо дизелов мотор V6 TDI. Агрегатът ще бъде по-мощен, по-ефективен и по-екологичен в сравнение със своя предшественик.

Двигателят ще бъде предлаган в два варианта на мощността: съответно с 218 или с 272 конски сили. Максималният въртящ момент е около 600 Нм. Актуалната версия на мотора генерира 240 к. с. и максимален въртящ момент 550 Нм. От Audi изтъкват, че задвижващият агрегат ще бъде монтиран в много модели, в т.ч. A6, A8, Q5 и Q7.

Известно е, че именно на този симпозиум във Виена през различните години  Audi представи други успешни двигатели: петцилиндровия 2.5 TFSI през 2009, 3,0 TDI през 2010, битурбо 3.0 TDI и 1.8 TFSI през 2011, 4.0 TFSI  през 2012. През миналата година се състоя премиерата на TDI V6 за прототипа R18 e-tron quattro Le Mans.

Коментари
comments powered by Disqus