Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Немският ADAC проведе краштест с кабриолети

10.06.2014 16:56
Туит

Откритият вариант на VW Golf показа задоволителни резултати

ADAC подложи на тест за преобръщане четирите кабриолета - Opel Cascada, Peugeot 308 CC, Renault Mégane CC и VW Golf Cabrio. След което VW Golf кабрио загуби добрата си фигура.

Golf Cabrio с деформирана A-колона
Кабриолетът от Волфсбург получи само "задоволителен". Според ADAC в теста за преобръщане рамката на предното стъкло се усука толкова силно, че намали застрашително пространството на пътниците. Най-много беше деформирана A-колоната. "Опъването на предпазните колани на предните седалки е бил твърде хлабав, за да задържи пътниците към седалката." Вследствие на което главите се ударят силно в земята, дори и на седящия отзад пътник, установиха експертите.
Най-високата оценка "добър" е присъдена само два пъти на краштеста на ADAC. Opel Cascada и Renault Mégane CC са заслужили добри оценки при защитата на пътниците. "Първият ред седалки в Opel са оценени задоволително при деформацията на A-колоната. Вторият ред седалки убедително държат висока степен на безопасност при статичните и динамични тестове", констатираха специалистите.

Peugeot 308 CC с много добра зона на оцеляване

В Renault, пътниците на задните седалки са особено добре защитени. Въпреки това главите на водача и пътника до него са имали контакт със земята, така че стойностите на натоварване са много високи.

При Peugeot 308 CC тестващите откриха недостатъци при опъването на предните колани, което не е достатъчно стегнато. Освен това и главите също имаха контакт с пътя. Периметърът на оцеляване получи оценка "много добър". Всички детайли на резултатите са в нашето слайд шоу.

Коментари
comments powered by Disqus