Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Нестандартен обтекател за болида на McLaren

14.02.2008 18:02
Туит

McLaren е на път да спечели приза за най-нестандартен иновативен елемент, след като се появи на пистата „Херес“ днес с нетипично оформени обтекатели на предните колела.

През миналия сезон от Ferrari използваха за първи път неподвижно фиксираните капаци върху предните колела, чиято функция е да оптимизират отвеждането на топлината, генерирана при спиране. Toyota и Williams изпробваха аналогичната идея в края на сезон 2007, а в началото на тази година всички водещи отбори, включително McLaren, я възприеха. Във финалния ден от колективните тестове на „Херес“ обаче болидът на Сребърните стрели се появи с нестандартна интерпретация на въведената от Ferrari концепция.

Новият обтекател отхвърля стандартната кръгла форма и продължава напред към носа на автомобила, оставайки успореден на страницата на гумата. Според някои коментари функцията, заложена при изменението на класическата идея, има отношение към оптимизацията на аеродинамиката. Друга обсъждана версия е за механизъм, посредством който до гумата се фиксира измервателна апаратура.

Коментари
comments powered by Disqus