Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

New Stratos: Пътуване във времето

26.08.2010 14:24 1
1
2571879380
Туит

Това е съвременната версия на легендарната Lancia Stratos. Мечтаем си да напишем това изречение от толкова години, но за съжаление става дума за един-единствен автомобил, направен по поръчка от Pininfarina.

Lancia Stratos е един от най-емблематичните автомобили през 70-те години на миналия век. Средноразположеният V6 на Ferrari и конструираното изцяло с идеята за рали спорт шаси я правят фаворит в зората на WRC и италианците печелят три поредни титли от 1974 до 1976 г. За съжаление Stratos остава в историята, след като Fiat залага на модела 131 за спортната си програма. Немският бизнесмен Михаел Стошек обаче е решил да съживи легендата и е поръчал на Pininfarina да конструират съвременна версия на модела.

Тя е базирана върху Ferrari F430 Scuderia, като шасито е скъсено, за да може пропорциите на съвременния Stratos да съответстват на оригинала. Настройките на 4-литровия V8 също са коригирани, което вероятно означава, че максималната мощност надхвърля стандартните за донора 515 к.с. Същевременно цялостната конструкция е олекотена заради карбоновите панели, което предполага тегло около 1200 кг.

Бившият пилот от Формула 1 Тиаго Монтейро е карал новия Stratos през юли на тестовата писта на Alfa Romeo, като първите впечатления са меко казано положителни. Автомобилът е надхвърли всички цели, които екипът на Pininfarina си е поставил в началото на проекта. За съжаление обаче информацията около него е твърде оскъдна. Засега се знае, че е произведен един-единствен прототип, но и че има вероятност за ограничена до 25 бройки серия.

Коментари

Мартин Димитров
Направо са откраднали дизайна на феноменон http://www.stratossupersite.com/fenomenon.htm

comments powered by Disqus