Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Неясно бъдеще за Пикет

14.07.2009 17:06 2
2
2571852065
Туит
Неясно бъдеще за Пикет

Ще остане ли Нелсиньо Пикет в Renault. Този въпрос витае из падока вече втора година. Според мнозина обаче търпението на Флавио Бриаторе вече се е изчерпало и младият бразилец ще има заместник за Гран при на Унгария следващата седмица.

На въпроса на Autosport дали Фернандо Алонсо отново ще кара с Пикет на „Хунгароринг“, Бриаторе отговаря: „Знам ли? Може би е време аз да седна зад волана...“. В своя Twitter профил обаче бразилецът пише: „Отборът ми обеща, че за следващото състезание аз и Фернандо ще разполагаме с еднакви автомобили!“.

Това е поредното предположение, че условията, при които се състезават Пикет и Алонсо са доста по-различни. Съответно и очакванията към двамата не съвпадат.

„Контрактът ми е комплексен, като някои точки са договорени единствено устно“, обясни наскоро за Autosprint синът на трикратния шампион Нелсон Пикет. „От Renault ми обещаха същите условия като тези на Алонсо, но така и не ги получих. През зимата тествах около 2000 км, докато Алонсо направи 4000. Преследвани бяхме от някои незначителни проблеми, имахме и лош късмет, което се отрази на резултатите, но в Renault забравиха за тях. Напълно разбирам защо Бриаторе е недоволен, но грешката не е само моя. Това е трудна работа, опитвам се да гледам смело напред и да не се поддавам на напрежението.“

Какви са опциите пред Флавио Бриаторе, ако реши да се откаже от услугите на Пикет. Най-голям шанс има тестовият пилот на отбора Ромен Грожан. Той отдавна е част от програмата на Renault за развитие на млади пилоти, а и демонстрира отлична скорост в GP2 сериите с екипа на ART през миналата година и с Barwa Addax през тази. Напоследък обаче Грожан не е в особено добра форма, особено след инцидента му в Монако с Анди Цубер.

Друг потенциален кандидат е Лукас ди Граси. До миналата година бразилецът беше трети пилот на Renault, но през тази напусна отбора и се фокусира върху програмата си в GP2 сериите. Ди Граси е бърз и опитен състезател, но не разполага с достатъчен бюджет, който може да закърпи финансовото положение на френския тим.

Коментари

Боро
Тишо, то това му е целта. Все пак Алонсо трябва да е номер 1 и никой да не му се бърка в работата. Нали се сещаш какво стана с McLaren през 2007?

tisho
Как го прави това бриаторе не знам,но вторите му пилоти в рено са винаги мноооого зле!Не ми се сеща за този фисикела,да не говорим сега за нелсиньо... на тея и колелото си не бих дал!

comments powered by Disqus