Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ник Уирт доволен от представянето на Virgin VR-01

15.03.2010 10:30
Туит
Ник Уирт доволен от представянето на Virgin VR-01

Техническият директор на Virgin Racing Ник Уирт остана доволен от представянето на конструирания изцяло чрез изчислителна хидродинамика автомобил на отбора.

Virgin Racing се представи най-добре от новите три отбора по време на квалификациите, а двамата пилоти на тима Тимо Глок и Лукас ди Граси се движеха пред конкурентите от Lotus преди да отпаднат.

Ди Граси имаше проблеми с хидравликата и напусна състезанието за Гран при на Бахрейн само след три обиколки. Глок се задържа на пистата малко по-дълго – повреда в скоростната кутия прекрати участието му в 17-ия тур.

Отпадането и на двамата пилоти преди преполовяването на дистанцията е разочароващо, но според Уирт решението отборът да не използва въздушен тунел при построяването на автомобила Virgin VR-01 е било правилно.

„Напускаме първото състезание разочаровани, защото нито едната от колите ни не успя да финишира. От друга страна сме доволни, че нито един от проблемите, с които се сблъскахме по време на зимната пауза не се повтори”, заяви техническият директор на Virgin Racing.

„Най-важният извод до който стигнахме е, че демонстрирахме правилността на нашия подход да кнструираме цял автомобил, при това конкурентоспособен, използвайки единствено изчислителна хидродинамика, а не класическите методи с аеродинамичен тунел. Поздравявам колегите си от Lotus, че автомобилите им успяха да финишират и се надявам в Мелбърн след две седмици същото да направят Тимо и Лукас”, допълни Уирт.

Коментари
comments powered by Disqus