Nissan представи първите официални фотографии и технически характеристики на обновения Altima от моделната 2010 г.
Altima, чиято четвърта генерация дебютира през 2007 г., ще се предлага отново във версиите седан и купе. Визуално обновеният модел ще се различава от своя предшественик по модифицираната радиаторна решетка, предната броня с три отвора за въздух вместо един общ, новият преден капак и ревизираните челни светлини. Интериорът може да се похвали със значително по-богато информационно-навигационно оборудване – аудиосистема на Bose с девет високоговорителя, 4,3-инчов дисплей, USB интерфейс, съвместим с iPod, Bluetooth, MP3/WMA четец, сателитно радио и камера за обратно виждане.
Седанът Altima се предлага с два мотора – 2,5-литров със 177 к. с. и 3,5-литров с 270 к. с., като и двата са комбинирани с безстепенна скоростна кутия. Версията купе ще получи същите двигатели, но и във вариант с шестстепенната механична трансмисия.
Същинското нововъведение за Altima от моделната 2010 г. обаче е хибридната модификация, която генерира 198 к. с. благодарение на комбинацията от 2,5-литровия бензин и добавения към него електромотор. За съжаление от Nissan не предоставят подробности за хибридната система в официалното си съобщение и се ограничават с това, че средният й разход в градски условия е под 7 литра.
Цената на Altima 2010 ще варира между 19 900 за базовия седан и 29 600 долара за купето с 3,5-литровия двигател. Хибридът ще струва 26 780 евро.
сентра
Дори и с тези двигатели са икономични. Управлявам Сентра с двигател 2000 куб. и 140 кс. и автоматична кутия бензин извънградско е колкото на Опел Астра под 8 л.Същевременно не може и да става сравнение между комфорта на возене и мястото и екстрите между тези коли.
Джингиби
Нисан защо се отказаха от това да предлагат седани в Европа. Сентра, Олтима и дори Максима с европейски-ориентирани двигатели биха били много добре приети тук.