Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Nissan Dual Injector: За малките

14.07.2009 16:23 1
1
2571852054
Туит

Японският производител обяви, че малолитражните й мотори ще получат новата система за впръскване на горивото Nissan Dual Injector.

По настоящем повечето бензинови двигатели използват една дюза на цилиндър (която подава гориво към двата смукателни клапана). Новата система Nissan Dual Injector разчита на два инжектора, които позволяват диаметърът на капките гориво да бъде намален приблизително с 60%, оттам и горивната смес да стане по-хомогенна. В резултат процесът на изгаряне се подобрява, което гарантира по-равномерна и икономична работа на двигателя.

Nissan Dual Injector ще се използва за моторите с малък работен обем, тъй като при тях интегрирането на система за директно впръскване в цилиндрите се оказва проблем заради ограниченото пространство и значително по-скъпите компоненти. От Nissan обещават, че благодарение на Dual Injector системата и променливото газоразпределение, с която ще бъде комбинирана, ще намалят разхода на своите модели с 4%.

Новата система ще започне да се вгражда серийно в началото на 2010 година.

Коментари

pepscoperformance
Почти ме е яд,че не са го измислили германците:)))Ха ха ха.Браво.Japan power rules

comments powered by Disqus