Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Nissan Gripz съчетава в себе си спортен модел и кросоувър

17.09.2015 10:26
Туит

Детайлите около хибридната задвижваща система, както и динамичните характеристики на прототипа все още се пазят в тайна

Kомпанията Nissan показа във Франкфурт новия си "радикален" демо автомобил. Именно този епитет е използван от авторите, когато описват проекта Gripz. По създаването на футуристичния кросоувър работи международен екип: с екстериора са се занимавали основно експерти в  европейските дизайнерски студия, а интериорът е дело на японците. Главната задача е била да бъде демонстриран пред публиката високопроходим модел със спортен характер.

Детайлите около хибридната задвижваща система, както и динамичните характеристики на концепта все още се пазят в тайна. Създателите твърдят, че под прикритието на компактния автомобил се крие истински спортен кросоувър. Трябва само да проверим истинността на думите им.

Кросоувърът има конфигурация на седящите места 2+2. Моделът няма B-колони, което улеснява влизането и излизането от автомобила. Предните врати са повдигнати нагоре, а задните са по-малки и се отварят срещу движението.

Източник на вдъхновението идва от модела Datsun 240Z – победител в няколко рали Сафари през 70-те години. Спортният прототип на автомобила по онова време се отличава от стандартния модел с усилено окачване, увеличен пътен просвет и оранжево-червена каросерия. Тази цветова схема е избрана и за концепта Gripz. Той е задвижван от хибридна система Pure Drive e-Power. Производителят за момента не разкрива повече подробности за нея. Известно е, че електрическият мотор е заимстван от електромобила Nissan Leaf и той работи в комбинация с бензинов двигател, който играе ролята на генератор.

Интериорът е изпълнен в минималистичен стил. Седалките, централната конзола и други интериорни елементи, включително и вътрешните дръжки, са направени под формата на велосипедна седалка.

Със сигурност концептът Nissan Gripz е обикновен демонстрационен автомобил и няма да има бъдеще в серийно производство. Да, той няма да се появи на конвейера, но показва посоката, в която ще се развива спортната линия Z (в Европа и САЩ вече се продава спортният автомобил Nissan 370Z). Освен това някои от новите технологии, вложени в него, може да бъдат използвани в новото поколение на популярния кросоувър Juke.

Коментари
comments powered by Disqus