Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Nissan GT-R: Малко преди старта

15.03.2007 23:03
Туит

В края на тази година Nissan ще вдигне завесата пред суперспортиста GT-R – наследникът на легендарния Skyline GT-R. Петата генерация на модела за пръв път ще се продава по целия свят, като ще има амбицията да се намеси сериозно в сегмента на суперспортните автомобили.

Първата особеност на новия модел е фактът, че допълнителното наименование Skyline отпада и ще се използва само при продаваните в Япония автомобили.

450 конски сили и двойно предаване

Наскоро се появиха първите пиратски видеота, заснети на калифорнийското състезателно трасе Лагуна Сека. GT-R ще се задвижва от 3,7-литров V6-двигател, който за да компенсира по-малкия си в сравнение с конкуренцията работен обем, разполага с два високоефективни турбокомпресора. Шестцилиндровият двигател се очаква да има максимална мощност около 450 конски сили и пик на кривата на въртящия момент от минимум 500 нютонметра. Едва ли е необходимо да припомняме обаче, че GT-R по традиция се смята за особено предпочитан сред тунинг-маниаците автомобил, от който специално в Япония се срещат и екземпляри с над 1000 коня, така че възможностите на двигателя с положителност се простират значително над цифрата 450...

Според сегашната информация GT-R ще бъде снабден със система за задвижване на четирите колела (като по-големият процент от въртящия момент ще се отдава на задните колела), а като възможни трансмисии се спрягат шестстепенна механична конструкция или автоматик със седем или осем степени и възможност за ръчна смяна на предавките.

Целта е осем минути време за обиколка на Нюрбургринг

GT-R се очаква да покаже и фантастични характеристики на спирачната система, която ще разполага с шестбутални спирачни апарати от златната серия на лидера в бранша -  Brembo.

Сполучливият синхрон на всички високотехнологични компоненти трябва да проличи при реалните изпитания на модела по състезателните трасета – целта на създателите на автомобила е той да постави нов рекорд за своя клас на пистата Нюрбургринг с време от осем минути. Според свидетели тестовете на GT-R изглеждат повече от обещаващи и вероятността японците да изпълнят стремежа си изглежда повече от сериозна. Остава да почакаме малко и ще видим дали прогнозата ще се окаже вярна – първите екземпляри ще се появят още преди края на годината...

Текст: Божан Бошнаков
Снимки: Nissan

Коментари
comments powered by Disqus