Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Nissan GT-R: От 0 до 100 км/ч за 2,8 секунди

23.11.2011 11:48
Туит

Ако се съди по неофициалното видео, което в последните няколко дни циркулира из мрежата, то Nissan GT-R от моделната 2013 г. покрива спринта от място до 100 км/ч за 2,84 секунди.

При положение че тази стойност бъде потвърдена официално, то Nissan GT-R ще остави зад гърба автомобили като Ferrari 599 GTO, Mercedes SLS AMG, Porsche 911 Turbo и на практика всички серийни спортисти с изключение на Bugatii Veyron.

 

 

3,8-литровият V6 на GT-R генерира 550 к.с. и 632 Нм в последната си спецификация (530 к.с. и 612 Нм за моделната 2012 г.) благодарение на по-голямата ефективност на възлите, които осигуряват постъпването на въздух в двигателя, както и на оптимизираната изпускателна система.

Усещането при смяната на предавките също е подобрено с помощта на новата вилка на трансимията и стабилизирането на лагерите на маховика. Маслото за диференциала, което японската компания използва при състезателните си автомобили, вече се предлага стандартно за серийния GT-R.

Коментари
comments powered by Disqus