Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Nissan GT-R: С вратите напред

30.11.2012 11:59
Туит

Най-новата спецификация на Nissan GT-R дебютира на автосалона в в Лос Анджелис. По-високата стабилност в завой и по-бързата реакция на двигателя са част от подобренията за предстоящата моделна година.

3,8-литровият туинтурбо мотор на японците е оборудван с нови инжектори и разтоварващ клапан на системата за принудително пълнен, които според официалното съобщение на японците трябва да подобрят реакцията на двигателя при подаване на газ. Променен е и дизайнът на картера, за да се стабилизира налягането в мазителната уредба.

За съжаление тези корекции по силовия тракт не се отразяват върху мощността и въртящия момент, което означава, че Nissan ще запази стандартните за последната спецификация 550 к.с. и 632 Нм. За сметка на това обаче предните амортисьори, пружините и стабилизиращите щанги са модифицирани, за да се свали още по-надолу центъра на тежестта и за да се оптимизира поведението на автомобила в завой. Добавен е и нов механизъм за регулиране на страничния наклон на колелата, а същевременно устойчивостта на усукване на купето е подобрена.

Всички тези корекции са следствие от уроците, които японската компания е научила по време на участието си в „24-те часа на Нюрбургринг”. Модификациите в салона нямат общо с маратонската надпревара, но пък допълват целия пакет промени, които Nissan подготвя за моделната 2014 г.

Коментари
comments powered by Disqus