Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Nissan GT-R SpecV: Опит за съвършенство

08.01.2009 08:10

Очакваният с голям интерес специален модел на Nissan бе разкрит официално. Спортната модификация на GT-R обещава повече тръпка зад волана заради своите усъвършенствани силови характеристики, по-добрата аеродинамика и облагородения си интериор.

Каросерията на GT-R SpecV е снабдена с карбонов бодикит, включващ предна маска, спойлер върху багажника, отвори за повече охлаждащ въздух към спирачките и т. н. Японците представиха и опционално лаково покритие за подсилената версия, наречено Black Opal.

В салона първо забелязваме липсата на задните две седалки - за сметка на това предните се доставят от Recaro. Апликациите от карбон тук също са многобройни.

Силовият тунинг на автомобила се състои в инсталирането на устройство за моментно повишаване на изходното налягане на турбокомпресорите, което според Nissan оптимизира въртящия момент при средновисоки и върхови скорости. Друго предимство на допълващия 3,8-литровия V6-агрегат механизъм е оптимизирането на разхода при ниска скорост на движение.

Следващи модификации на Nissan GT-R SpecV са покритата с титаний изпускателна система, олекотените ковани колела и карбоново-керамичните спирачни дискове, гарантиращи адско обратно ускорение.

Засега топмоделът е обявен единствено за японския пазар, но предвид огромния интерес не е изключено японците да изпратят няколко екземпляра до САЩ и Европа.

Коментари
comments powered by Disqus