Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Nissan GT-R Track Pack: По-по-най!

09.12.2011 11:26
Туит

Nissan публикува подробности за Track пакета на GT-R от моделната 2012 г. Промени по силовия тракт за съжаление няма.

"GT-R може да е един от най-бързите автомобили в света, но собствениците му са едни от най-взискателните в света. Ето защо Nissan разработи нова версия на GT-R специално за пилотите, които искат да вдигнат още повече адреналина на пистата”, гласи официалното съобщение на японците.

Разликите между стандартния GT-R и Track Pack версията се отнасят главно до окачването, което е значително по-твърдо, но запазва възможността си за регулиране с цел „по-голям комфорт, когато автомобилът се използва извън пистата”. Подобрено е също охлаждането на спирачките чрез нови въздуховоди, благодарение на които температурата може да бъде свалена с цели 100 градуса спрямо базовия вариант.

В салона са монтирани седалки на Recaro, тапицирани с „иновативен материал, който дава високо сцепление и позволява на пилота да остане плътно прилепнал при рязко завиване и спиране”. Задните седалки пък са премахнати изцяло, за да се намали теглото.

Промени по силовия тракт няма, което означава, че 3,8-литровият V6 разполага с 550 к.с., които за достатъчни за ускорение от 0 до 100 за по-малко от 3 секунди.

Продажбите на GT-R Track Pack ще започнат идната пролет. Във Велкобритания пакетът струва 10 000 паунда (11 725 евро), които се добавят към базовата цена за новия модел.

Коментари
comments powered by Disqus