Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Nissan Juke-R: Фото, моля!

18.11.2011 11:41
Туит

Най-накрая Nissan публикува официалната фотогалерия на готовия Juke-R, но все още пази в тайна динамичните му характеристики.

Juke-R е получил 3,8-литровия V6 на GT-R, но от първата генерация, което е и причината той да разполага с 480, а не 530 к.с.. Европейското подразделение на Nissan се е възползвало и от двойното предаване и шестстепенната скоростна кутия на „Годзила“, но в модифициран вариант, за да бъдат пригодени към дългия само 4135 мм автомобил. Окачването също е заимствано от GT-R, както и 20-цоловите колела.

Прототипите ще бъдат общо два – единият с лява, а другият с дясна дирекция, като те ще разполагат с всички необходими аксесоари, за да бъдат сертифицирани за движение по обществената пътна мрежа. Основната цел на проекта обаче е те да се използват за тестови цели и да дадат информация на Nissan доколко клиентите са отворени към една серийна спортна версия на Juke.

По подготовката на двата автомобила работят RML Motorsport (британската компанията, която отговаря за програмата на Chevrolet в WTCC) и Технологичният център на Nissan във Великобритания. Tестовете на Juke-R ще започнат в края на ноември. 

Коментари
comments powered by Disqus