Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Nissan Juke-R: Най-бързият кросоувър

04.01.2012 16:25
Туит

Експерименталният Nissan Juke-R ще ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,7 секунди, което го прави най-бързия кросоувър в света.

Това са показали тестовете ма Nissan и препаратора RML, с които на практика приключи проектът Juke-R. Общо 22 седмици са били необходими на целия екип, за да завърши двата прототипа – един с лява дирекция и един с дясна.

Класическият спринт на Juke-R определено е впечатляващ. Леко разочарование обаче носи фактът, че максималната скорост достига едва 257 км/ч. В действителност обаче това съвсем не е изненадващо, тъй като междуосието на прототипа, а и като цяло габаритите, са идентични с тези на серийния Juke, а не на Nissan GT-R с изключение на широчината (1765 мм срещу 1910 мм).

3,8-литровият V6 на донора е от първата генерация, което е и причината той да генерира 485 к.с., а не 550 к.с., колкото е максималната мощност на GT-R за моделната 2013 година. Европейското подразделение на Nissan се е възползвало също от двойното предаване и шестстепенната скоростна кутия на „Годзила“, но в модифициран вариант, за да бъдат пригодени към дългия само 4135 мм автомобил.

Коментари
comments powered by Disqus