Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Nissan Juke-R: От плът и кръв

25.10.2011 15:52
Туит

Nissan показа готовия Juke-R успоредно с представянето на европейския Qashqai в Малага, Испания. Само два автомобила ще бъдат произведени, като те ще се използват за тестови цели.

Juke-R е получил 3,8-литровия V6 на GT-R, който генерира 530 к.с. и 612 Нм. Европейското подразделение на Nissan се е възползвало и от двойното предаване и шестстепенната скоростна кутия на „Годзила“, но в модифициран вариант, за да бъдат пригодени към дългия само 4135 мм автомобил.

Прототипите ще бъдат общо два – единият с лява, а другият с дясна дирекция, като те ще разполагат с всички необходими аксесоари, за да бъдат сертифицирани за движение по обществената пътна мрежа. Основната цел на проекта обаче е те да се използват за тестови цели и да дадат информация на Nissan долко клиентите са отворени към една серийна спортна версия на Juke.

По подготовката на двата автомобила работят RML Motorsport (британската компанията, която отговаря за програмата на Chevrolet в WTCC) и Технологичният център на Nissan във Великобритания. Очаква се първите тестове да започнат още през ноември.

„На практика това е едно дизайнерско упражнение, в което използваме силовия тракт на GT-R, но скъсен с цели 250 мм.“, коментира по-рано Крис Хортън, главният инженер на препаратора RML Motorsport. „Тестовите съоръжения, с които разполагаме, ни дават възможност да изпробваме автомобила, да сглобим всичко и впоследствие да анализираме данните и да се уверим, че резултатите са положителни.“

Коментари
comments powered by Disqus