Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Nissan Juke-R: Ще има такова чудо

04.10.2011 14:12
Туит

Nissan потвърди официално, че работи по версия на Juke, оборудвана с 3,8-литровия V6 на GT-R. Тя ще бъде единствено експериментална, но от реакциите на публиката към нея ще зависи дали кросоувърът ще се сдобие със серийна спортна модификация.

Juke-R, каквото е официалното име на проекта, използва 3,8-литровия V6 на GT-R, който генерира 530 к.с. и 612 Нм. Европейското подразделение на Nissan се е възползвало и от двойното предаване и шестстепенната скоростна кутия на „Годзила“, но в модифициран вариант, за да бъдат пригодени към дългия само 4135 мм автомобил.

Прототипите ще бъдат два – единият с лява, а другият с лява дирекция, като те ще разполагат с всички необходими аксесоари, за да бъдат сертифицирани за движение по обществената пътна мрежа. И все пак спортът е поставен на първо място, за което свидетелстват двете състезателни седалки, петточковите колани и ролкейджът.

 

 

По подготовката на двата автомобила работят RML Motorsport (британската компанията, която отговаря за програмата на Chevrolet в WTCC) и Технологичният център на Nissan във Великобритания. Развойната дейност все още тече, но се очаква първите тестове да започнат през ноемри.

Нестандартният модел няма да преминe към фаза на серийно производство, изрично гласи официалното съобщение на Nissan, но пък Juke-R е „прототипът, който ще изпробва какви са реакциите на публиката към една сериозна спортна версия на модела“. На този етап най-мощният двигател на Juke е 1,6-литровият бензинов с принудително пълнене (190 к.с.).

Коментари
comments powered by Disqus