Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Nissan Micra 2016: Френска кръв във вените

09.07.2015 10:50
Туит

Значително по-голям, по-пищен и по-гъвкав, по-малко дебеличък, дори заслужава ново име

Ще бъде произвеждан във Франция в завода във Фленс, вместо в Индия и Китай: това е една от много промени, които ще предложи следващият Micra.

Решението за предприятието във Фленс не дойде никак лесно, явно спасението ще дойде от Франция. Стартът на производството на новия Micra през 2016 г. обещава да бъде глътка свеж въздух. В момента малкият японски модел се произвежда далеч от Европа, в страни, известни със своята ниска цена на работната ръка, каквито са Индия и Китай. Но ниската цена на практика не е достатъчна, за да бъдеш успешен, така че Nissan предпочита да промени тона си. И оттук нататък няма да играе на всяка цена на картата на ниската цена. На преден план излизат качеството на производството, комфортът и  шумоизолацията, а размерите ще бъдат увеличени. Дължината сега надвишава 4 м, вместо 3,83 м днес.

Тези промени бяха заявени още с концепцията Sway (на снимките), представена на последния автомобилен салон в Женева. Прототипът обещава напълно нов естетически стил на новия модел. Петото поколение Micra трябва прогони негативите, наследени от своите предшественици. Радиаторната решетка ще бъде по-голяма, светлините ще бъдат по-стройни и изтеглени, калниците ще бъдат по-релефни. Пропорциите и страничните линии ще бъдат по-предизвикателни в сравнение с братовчеда му Renault Clio, с който ще сподели същите производствени линии и бази във Фленс. Освен това не е изненадващо, че Micra възражда дизела, изоставен от сегашното поколение, и ще получи собствен оригинален трицилиндров 1,2 турбо мотор с цикъл Miller срещу турбо агрегата 0.9 TCe на Renault, който е по-класически като концепция и е по-разпространен.

Коментари
comments powered by Disqus