Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Nissan Murano: Специално за Европа

15.07.2010 18:24 4
4
2571877615
Туит

Nissan публикува първите фотографии на дизеловия Murano, който ще се появи на пазара тази есен. Максималната мощност на 2,5-литровия самовъзпламенител достига 190 к.с.

Компанията обяви още през март, че Murano ще се сдобие с дизелова версия, но доставките на модела ще започнат едва през септември. Базовата цена за пазара във Великобритания е 37 795 паунда, като дилърите вече приемат поръчки.

Заради новия двигател и неговата система за охлаждане предната част на Murano е претърпяла някои изменения, като най-съществените от тях засягат хромираната радиаторна решетка, уголемените въздуховоди под нея и новия дизайн в зоната на светлините за мъгла.

Дизелът на Murano е добре познатият 2.5-литров четирицилиндров редови двигател на Nissan, но след последната мащабна оптимизация той генерира 190 к.с. и 450 Нм (174 к.с. и 403 Нм преди). Шестстепенната автоматична трансмисия също е ревизирана, което в комбинация с Adaptive Shift Control функцията прави възможен средния разход от 8 литра за 100 км пробег при 210 г/км емисии CO2.

За пазара във Великобритания дизеловият Murano ще се предлага стандартно с 20-цолови алуминиеви колела, автоматично отваряне на багажника, както и камера за обратно виждане. Сред останалите екстри впечатление правят 7-инчовият дисплей на навигацията, 9,3-гигабайтовият твърд диск, iPod и Bluetooth интерфейсът, както и аудиосистемата на BOSE с 11 високоговорителя.

Прогнозите на Nissan са 90% от продабите на Murano в Европа да се падат именно на дизеловата версия.

Коментари

Aнонимен
Шест цилиндровият дизел на инфинити, макар и нов двигател е доста по назад от конкурентите. Вече минават близо 10 години от последният немски 6 цилиндров дизелов двигател направен от чугун. Освен това този двигател ще се окаже с кратка история, Рено си сътрудничат с даймлер и е почти сигурно, че ще ползват двигателя от 350 СДИ на бенц. Малкият 4 цилиндров дизел с двеста коня звучи обещаващо. Но не се споменава дали ще е с дирекно впръскване както са 250 СДИ или 230Д(bmw). Както споменахте по- нагоре трансмисията е много важна, а при нисана е от старата школа автоматик.

Aнонимен
за6то не му сложат и 3.0 238кс на рено и инфинити ?

Aнонимен
Конкуренцията в този клас автомобили вече е голяма. Мерцедес, ауди и бмв вече разполагат с малки сув-ове и всички те предлагат дизели с 200 конски сили, но разполагат с по модерни трансмисии и цени дори по ниски от нисана!?

Aнонимен
Браво, браво на Нисан.

comments powered by Disqus