Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Nissan Note: Дръпнати очи

17.07.2012 11:06
Туит

Nissan публикува официалните фотографии и базовите технически характеристики на новия Note. Японската версия ще атакува пазара през септември, докато европейския й аналог ще се появи на Стария континент през следващата година.

Новият Note черпи своето вдъхновение от прототипа Invitation, който дебютира на автосалона в Женева, и се отличава по нестандартната форма на челните светлини, врязани в радиаторната решетка, острите линии и специфичното оформление на задната колона. В интериора впечатление правят централната колона, върху която е монтиран дисплеят за Around View Monitor системата и GPS навигацията, както и използваните твърди пластмаси.

 

 

Представителят на Nissan в малкия сегмент предлага избор от два двигателя на японския пазар – трицилиндровия HR12DDR с принудително пълнене и атмосферния HR12DE. Работният обем и на двата е 1,2 литра, като максималната мощност на HR12DDR би трябвало да бъде 98 к.с., докато на HR12DE – 80 к.с. Те ще бъдат комбинирани с последната генерация XTRONIC безстепенна трансмисия на японците и старт/стоп система.

Японската версия на Note ще се сглобява в Фукуока, докато европейският й аналог, който ще се различава по някои стилови детайли, по-твърдата настройка на окачването и силовия тракт – в Съндърланд, Великобритания.

Коментари
comments powered by Disqus