Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Nissan Pathfinder: Добре дошъл на белия свят

07.08.2012 12:32
Туит

Новият Pathfinder е с 227 килограма по лек от своя предшественик и претендира да бъде най-икономичният представител в сегмента. Продажбите му трябва да започнат тази есен.

Pathfinder от моделната 2013 г. ще използва самоносеща каросерия за разлика от своя предшественик, който залагаше на отделна рама. Благодарение главно на тази промяна инженерите на Nissan са ограничи теглото му до 1882 килограма (за версията с предно предаване) и същевременно са подобрили значително нивата на комфорт. Същевременно Pathfinder остава лидер що се отнася до прикачения товар със своите 2268 кг.

По отношение на дизайна изненади няма. Челните светлини формират едно цяло с масивната радиаторна решетка, а пластмасовите панели предпазват праговете му и долната част на предната броня. Отзад впечатление правят малката остъклена площ и двукомпонентните задни светлини.

Напълно нов е и силовият тракт. 3.5-литровият V6 (за американската версия), който генерира 260 к.с. и 325 Нм, е комбиниран с последната генерация Xtronic безстепенна трансмисия. Стандартно е предното предаване, но Pathfinder може да се поръча и с двойно, като благодарение на ALL-MODE 4x4-i системата водачът има възможност автоматично да променя трите режима - 2WD, Auto или 4WD.

Какви ще бъдат точните спецификации на европейската версия, предстои да разберем. Със сигурност обаче и при нея ефективността ще бъде значително по-добра от тази на предшественика. За сравнение американският вариант се нуждае от 11,2 литра за 100 километра комбиниран пробег.

Коментари
comments powered by Disqus