Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Nissan Patrol: Седем

15.02.2010 09:42
Туит

Седмата генерация на Nissan Patrol бе представена в Абу Даби тази неделя. Под капака на всъдехода ще работи новият V8 с 400 к.с.

Nissan Patrol от моделната 2011 г. е конструиран върху изцяло нова платформа и може да се похвали със серия качествени промени спрямо предшественика. Най-съществената от тях е 5,6-литровият V8, който ще замени досегашния 4,8-литров двигател. Тенденцията в автомобилната индустрия напоследък е производителите да намаляват обема на своите мотори и същевременно да увеличават съществено литровата мощност, за да компенсират разликата, но явно това не се отнася за Nissan. Все пак японците са оборудвали новия мотор със система за променлив ход на клапаните и директно впръскване на горивото, благодарени на които той генерира 400 к.с. и 550 Нм.

Седемстепенната автоматична скоростна кутия и новоразработената система за двойно предаване отговарят за оптималното поведение на Patrol независимо от пътните условия. Четирите режима на ALL MODE 4x4 (пясък, на пътя, сняг и камък) позволяват на водача да променя само с помощта на един превключвател характеристиките на двигателя, окачването и управлението. В комплекта с помощници влизат още асистентите за потегляне и спускане при наклон, електронния блокаж на задния диференциал, както и Hydraulic Body Motion Control системата, която оптимизира поведението на офроудъра при завиване.

Окачването вече е независимо и за четирите колела, а новата спирачна система може да се похвали с 358-милиметрови дискове отпред и четирибутални спирачни апарати. TPMS системата контролира налягането в гумите и информира водача за евентуални нередности с тях.

Екипът на Nissan е обърнал съществено внимание на интериора, като причината за това е, че повечето клиенти на модела карат офроуд само в 15% от времето, прекарано в автомобила. Ето защо в салона ще откриете тапицерия от естествена кожа, апликации от полиран алуминий и дърво, както и впечатляващата информационно-навигационна система (8-инчов тъчскрийн дисплей, DVD плеър, навигация, 9,3-гигабайтов твърд диск за музика, Bluetooth интерфейс и два 7-инчови монитора за пътниците на задния ред седалки).

Сред екстрите впечатление правят климатичната система, камерата за обратно виждане, адаптивният круз контрол, безключовото стартиране и автоматичният капак на багажника. Пътниците на втория ред седалки ще разполагат със 100 мм повече пространство за краката спрямо предишния модел, като централната конзола ще бъде достъпна и за тях. Значително по функционални са и седалките на третия ред или поне така гласи официалният пресрилийз.

Nissan Patrol 2011 ще се използва като база за развитие на следващото поколение Infiniti QX.

Коментари
comments powered by Disqus