Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Nissan Sentra: Нещо повече

03.09.2012 11:46 1
1
2571894395
Туит

Nissan ще обнови гамата си в Северна Америка с последната версия на Sentra. Тя е базирана на Sylphy и залага на дизайна, който стои в основата на Altima.

Стандартният вариант на Sentra прави впечатление с трапецовидната радиаторна решетка и трите хоризонтални ламели в нея, LED дневните светлини, интегрирани в основните, двукомпонентните стопове и сравнително тромавата задна част. SR вариантът донякъде може да раздвижи класическия за седан моделите скучен дизайн със специалните брони, раздутите прагове и допълнителния заден спойлер.

Промените по новия модел не само оптични – дължината му е нараснала на 4625 мм, което е с 59 мм повече, междуосието – на 2700 мм, а багажното отделение вече има обем от 428 литра. Същевременно Sentra от моделната 2013 г. е с 68 кг по-лека от предшественика си благодарение на новата платформа.

За задвижването на Sentra отговаря 1,8-литров четирицилиндров бензинов мотор, който генерира 130 к.с. и 173 Нм. Той може да бъде комбиниран с шестстепенна механична или с новата Xtronic безстепенна трансмисия на японците. С последната средният разход в града е 7,8 литра, а на магистрала – 6.

Коментари

сентра
А цената му в най скъпия вариант е колкото на Дачия, но двете въобще не могат да се сравняват, като обем и комфорт.

comments powered by Disqus