Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Nissan ще преследва нов рекорд на Нордшлайфе

15.11.2012 15:32
Туит

Обновеният Nissan GT-R е способен да подобри с повече от осем секунди постижението си на „Нордшлайфе”. Ако го направи, ще мине с едни гърди пред Dodge Viper ACR.

Главният инженер на GT-R Казутоши Мизуно коментира пред The Truth About Cars, че неговият екип ще пробва да подобри постижението на „Северната дъга на Нюрбургринг”, което GT-R записа през 2009 година. Тогава спортният автомобил спря хронометрите на 07:26.70, а вътрешните тестове на Nissan сочат, че 07:18 е напълно по-силите на обновения модел.

Този резултат ще постави GT-R редом до Porsche 911 GT2 RS, но в него има голяма доза резерв, така че не е изключено японският спортист да мине още по-напред. Същевременно Мизуно допълва, че GT-R Nismo GT3 с лекота може да слезе под седем минути, но в случая стандартният модел е от значение, тъй като в крайна сметка клиентите са заинтересовани главно от него.

„Автомобил, чиито двигател подлежи на основен ремонт само след няколко часа работа не е сериен автомобил”, коментира още бившият състезателен директор на Nissan постиженията на модели като Radical SR8 LМ и Gumpert Apollo Sport, които са в челото на неофициалното класиране.

Коментари
comments powered by Disqus