Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Nissan TeRRA: Кръстоска между LEAF и PIVO

12.09.2012 15:57
Туит

Nissan ще участва на автосалона в Париж с прототипа TeRRA, който е задвижван от водородна клетка. Неговото предназначение е да демонстрира готовността на японската компания за масово производство на подобен тип системи.

Модернистичният кросоувър, който е позициониран между Juke и Qashqai, заимства задвижването на LEAF що се отнася до предните колела. В главините на задните пък са интегрирани електромотори като при PIVO, което прави TeRRA пълноприводен.

Горивната клетка на дългия 4160 мм автомобил е поместена между двете задни колела, като енергийната й плътност е 2,5 кВт за литър. Какъв е пробегът, който може да гарантира тя, обаче засега не е ясно.

TeRRA няма да се произвежда серийно. От Nissan обаче са категорични, че в момента, в който инфраструктурата за зареждане на водород е достатъчно удобнa, ще излезе на пазара с аналогичен масов модел.

Коментари
comments powered by Disqus