Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Nissan X-Trail FCV: Обиколен маршрут

04.08.2008 11:30
Туит

Прототипът с горивна клетка X-Trail FCV, който използва техническата платформа на първото поколение на всъдехода, е подложен на тежки тестови изпитания по Северната отсечка на Нюрбургринг.

С едно зареждане струващият 1,3 милиона евро прототип може да измине около 500 километра благодарение на електромотор, чиято производителност е 90 киловата. Съхраняваният в двустенен цилиндър с налягане от 700 бара водород реагира в горивната клетка с кислород, след което възникналата енергия бива трансформирана в електричество. Според Nissan блокът на горивната клетка вече заема 40% по-малко пространство.

Най-бързата обиколка на прототипа на Северната отсечка отне 11:58 минути, което според производителя е най-доброто постижение за автомобил с аналогичен принцип на задвижване. По време на тестовете валя обилен дъжд, което направи условията доста тежки. Тестовият пилот Франк Айкхолт смята, че при сух асфалт времето за обиколка ще падне с около 30-40 секунди. Максималната скорост на Nissan X-Trail FCV възлиза на 158 км/ч.

В дългосрочен план Nissan планира серийно производство на задвижвани от горивна клетка автомобили. По предварителни планове 2015 ще бъде годината, когато първите серийни модели ще достигнат пазара.

Коментари
comments powered by Disqus