Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Noble M600: Очаквайте през април

28.01.2011 11:35
Туит

Noble M600 предизвика истински фурор през лятото на 2009 г., когато създателите му публикуваха първите визуализации и оповестиха техническите характеристики на модела. Планираната за ноември премиера обаче така и не се състоя, но ако се съди по последния пресрилийз, то серийната версия ще се появи на пазара през април.

Под капака на спортния автомобил работи 4,4-литров V8 на Volvo, който благодарение на двата турбокомпресора Garett и електрониката на Motec генерира 650 к. с. Скоростната кутия е шестстепенна механична на Graziano. Резултатът е ускорение от 0 до 100 км/ч за 3 секунди и максимална скорост от 362 км/ч.

Adaptable Performance Control системата позволява на водача сам да регулира режима на работа на мотора и помощните системи. Опцията Road е базовият вариант, като при нея 4,4-литровият мотор разполага с 450 к.с., а тракшън контролът е напълно включен. Режимът Track добавя нови 150 к.с., като намесата на тракшън контрола е ограничена. Едва при Race се достига максималният капацитет на двигателя от 650 к.с., като автомобилът е оставен единствено в ръцете на водача, защото „помощниците“ не функционират.

Олекотеното тръбно шаси и карбоновите панели на M600 правят възможни отличните динамични показатели, тъй като масата на автомобила е редуцирана до 1200 кг. Разпределението на теглото между предната и задната ос е 40 към 60 процента, като колелата на предната ос са 19-цолови, а на задната – 20. Гумите Michelin Pilot Sport се грижат за оптималното сцепление с пътната настилка, което е твърде належащо при положение, че в употреба влязат 380-милиметровите предни дискове (350 мм за задната ос) на Alcon.

На този етап няма информация за цената, но вече 52-ма души са направили своя депозит. Спекулациите са за сума около 200 000 паунда.

Коментари
comments powered by Disqus