Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Норберт Райтхофер: Финансовата криза не се отразява на BMW

20.10.2008 15:06 1
1
2571835841
Туит

Норберт Райтхофер - 52- годишният председател на борда на директорите на BMW, твърди, че консервативният финансов подход на компанията спомага за това тя да не страда по време на критичната кредитна ситуация, която властва в момента.

В интервю пред Automotive news по време на Автомобилното изложение в Париж, Райнхофер споделя, че BMW не е остро повлиян от кризата. Въпреки всичко той предрича, че 2009 г. ще бъде „година на предизвикателствата”.

Райнхофер стана председател  на борда на директорите през септември 2006 г. Той се присъединява към BMW през 1987 г. От 1997 до 2000 г. е президент на BMW Manufacturing Corp. в Южна Каролина.

Оптимист ли сте за бъдещето на  Америка?

През първата седмица на август от BMW казахме, че финансовата криза не е отминала и че 2009 г. ще бъде година на предизвикателствата не само за BMW, а за цялата автомобилна индустрия. Надявам се тези 700 милиарда долара,които отпуска американското правителство за изкупуване на лошите кредити на банките, да бъдат достатъчни за справяне със ситуацията. Не сме виждали нищо подобно преди. Аз съм в автомобилната индустрия от 22 години и това, което се случи през септември е нещо, което виждам за първи път.

Срещате ли затруднения от финансова гледна точка с  вашите търговци и клиенти в Америка?

Разполагаме с много добра дистрибуторска мрежа.Имаме източници в Азия, в Европа и в Америка. До този момент не сме имали проблеми в тази насока. BMW винаги е била консервативна компания от финансова гледна точка и все още е. И както изглежда не е толкова лошо да си консервативен.

Какво можете да ни кажете за малкия кросоувър Х1?

Решението за Х1 беше взето много бързо по време на една среща на борда в края на 2006 г. през моите първи 6 месеца като изпълнителен директор. Много добре съзнаваме, че от 2010 г. насам няма да имаме много добър процент на растеж. Това ще се случи отново от 2013 -2014 г. Ето защо си казахме: „Нуждаем се от бързи решения”. Едно от тези бързи решения беше Х1.

Ще продължава ли BMW да разширява своето продуктово портфолио?

Ако икономическата ситуация се нормализира отново, идеята да имаме повече модели би била много добра. Но трябва да направим това по интелигентен начин с модулна система. Ще използвам като пример нашите шест и четири цилиндрови дизелови двигатели. Сега ние използваме модулна система. В миналото нямахме такава.

Одобрен ли беше вашия проект за градски автомобил? 

Работим в тази насока, но не бива да забравяме, че става дума за нещо, което е извън нормалната организационна структура на BMW Group. Първият резултат от нашата активност в тази насока е Mini с електрически двигател. Ще  предоставим на специални клиенти в САЩ в края на 2008 г. и началото на 2009 г. около 500 такива автомобила в Ню Йорк, Джърси и Калифорния, 50 автомобила в Лондон и 50 в Берлин. Година по-късно ще имаме резултатите като пилотен проект.

Коментари

BITburger
Mnogo optimistichna novina i za sobstvenitzite i za fenovete na BMW . Bayerische Motoren Werke AG otnovo dokazva ,che e zhelyazna !

comments powered by Disqus