Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Нов двигател за Райконен?

27.03.2007 18:03
Туит

Техническият екип на Ferrari ще инспектира основно двигателя на F2007, с който Кими Райконен спечели Гран при на Малайзия. Причина за проверката е минималният технически проблем в охлаждането на агрегата, който се появи по време на последните обиколки от състезанието.

Райконен беше значително по-бърз от своите конкуренти на „Албърт парк“ преди две седмици, но бе принуден да намали темпото в последния етап от надпреварата, тъй като телеметричните данни сочеха проблеми с охладителната уредба.

„Установихме минимални загуби на охладителната течност, което провокира спад в налягането. Притеснихме се относно температура на водата и предупредихме Райконен да бъде особено внимателен“, коментира Жил Симон, ръководител в отдел „Двигатели“ на Ferrari.

Отборите във Формула 1 имат право да използват максимум един двигател за период от два състезателни уикенда. От тази гледна точка минималният дефект, които Ferrari 056 е демонстрирал в Австралия, може да се окаже сериозен проблем предвид спецификата на Гран при на Малайзия – високи температури и дълги прави.

Ако италианският тим прецени, че двигателят на Райконен не може да се справи с необходимата дистанция, е много вероятно той да бъде заменен преди квалификациите. Правилникът на FIA санкционира промяната с наказание от десет места назад на стартовата решетка. „Ще вземем решение едва преди старта на състезателния уикенд, след като направим обстоен преглед над цялата ситуация“, допълва Симон.

Коментари
comments powered by Disqus