Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Нов резервоар само за болида на Глок

04.05.2010 11:32
Туит
Нов резервоар само за болида на Глок

Пилотът на Virgin Racing Лукас ди Граси ще бъде изправен пред риска да остане без гориво и в неделната Гран при на Испания, след като екипът постави нов по-голям резервоар само в болида на неговия съотборник Тимо Глок.

Причината за това е забраната и закъснението на полетите в следствие на пепелта от изригването на вулкана в Исландия, които не са позволили на тима да направи необходимите модификации в срок.

Още след първото състезание за сезона в Бахрейн от Virgin установиха, че резервоарът на VR-01 е прекалено малък, за да побере нужното количество гориво за завършване на една стандартна Гран при. Поради грешката в изчисленията на инженерите екипът записа само един финиш за четири старта – на Ди Граси в Малайзия. Тогава обаче бразилецът се движеше с ниско темпо, за да пести гориво.

Отборът възнамеряваше да се възползва от триседмичната почивка между Гран при на Китай и неделната надпревара в Испания, за да внедри промените в двата си болида, включително и нови елементи по аеродинамиката. За съжаление на екипа по-голямата част от неговите служители останаха блокирани в Шанхай с пет дни повече от предвиденото.

„В следствие на това Virgin ще представи само едно ревизирано шаси в Барселона през уикенда, което ще бъде управлявано от Тимо Глок“, се казва в съобщението на тима.

Техническият директор Ник Уирт заяви, че закъснението е разочаровало неговите служители. „Работихме неуморно, за да подготвим новия болид за състезанието... Невъзможността да завършим втория автомобил заради „вулканичното забавяне“ е горчив хап, който трябва да преглътнем“, добави той.

Коментари
comments powered by Disqus