Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Нова аеродинамика за McLaren в Будапеща

25.07.2008 09:40
Туит

Изненадата по време на вчерашните тестове на „Херес” сътвори екипът на McLaren, след като MP4-23 излезе на пистата с нов нос, наподобяващ аеродинамичните конфигурации при BMW Sauber и Honda. По всяка вероятност Люис Хамилтън и Хейки Ковалайнен ще мога да разчитат на неговите предимства за предстоящия старт в Унгария.

За да вземе надмощие в битката с Ferrari, екипът на Рон Денис активно работи върху оптимизация на MP4-23. На „Хокенхайм” Сребърните стрели тестваха издължен капак на двигателя, решен в стила на Red Bull, а на „Херес” Педро де ла Роса отговаряше за еволюцията на новия нос, чиито две крила напомнят на въведената от BMW Sauber концепция по-рано през сезона. Honda също използват сходна конфигурация, но т.нар. „слонски уши” при RA108 по-скоро изпълняват функцията на второ крило, фиксирано над основното.

„Изпробвахме серия аеродинамични нововъведения по време на тестовете този месец. На „Хокенхайм” получихме информация за „перката” над двигателя, а на „Херес” тази седмица видяхме резултатите от еленовите крилца. Остават като опция за Будапеща и състезанията по-късно през лятото”, коментира Мартин Уитмарш.

Напоследък се заговори и за новата система, качена на волана на MP4-23, която позволява чрез палци, подобни на тези за смяната на предавките, да се променят картите на двигателя и съответно да се контролира нивото на въртящия момент. Новата концепция цели да се симулира тракшън контрол, по начин, който заобикаля забраната на ФИА.

Междувременно Международната федерация обяви, че стартира рутинната процедура по проверка на двигателите. McLaren Мercedes ще е първият производител, чиято единица ще бъде инспектирана.

Коментари
comments powered by Disqus