Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Нова година - нови гуми

02.01.2008 10:01
Туит
Нова година - нови гуми

През 2008 година в Световния рали шампионат влизат нови правила за използване на гуми. Със старта в Монте Карло (24-27 януари) започва и тригодишният период, в който Pirelli ще бъде единствен доставчик.

Италианската компания ще предложи на своите клиенти три типа продукти. Асфалтовата опция (18 цола) ще получи кодовото наименование P-Zero, гумата за макадам (15 цола) – Scorpion, а при зимни условия пилотите ще трябва да се доверят на Sottozero.

Sottozero за сняг, които ще се използват на предстоящото рали „Монте Карло”, са с размер 18 цола, докато тези за лед, които ще се карат в Швеция, са 16 цола.

Нарязването на гумите остава разрешено, но само за асфалтовите състезания с цел осигуряване максимално подходящ избор при дъжд и непостоянни атмосферни условия. В други случаи допълнителни прорези няма да се разрешават.

Системата „мус”, която запазва състезателните характеристики на гумата при спукване, ще бъде забранена напълно. Участниците ще получават своите гуми на самото състезание. Поставянето на шипове ще се извършва единствено от персонала на Pirelli.

Рали „Монте Карло” винаги е представлявало предизвикателство по отношение на коректния избор на гуми. За предстоящия старт италианската компания ще предложи две 18-цолови опции – P-Zero и Sottozero.

За стартовете на макадам ще са налице мек и твърд комплект, които ще варират в зависимост от спецификата на състезанието. За всички ралита до Турция и след Нова Зеландия пилотите ще разчитат на твърдите каучукови смеси, а за останалите състезания – на меките.

За трите класически състезания на асфалт („Германия”, „Испания” и „Корсика”) P-Zero ще предлага избор между твърдия комплект за сухо и мекия за дъжд и влажни трасета.

Pirelli ще бъде единствен доставчик и в Junior шампионата на ФИА, където ще предлага 15-цолови гуми за стартовете на макадам и 17-цолови за асфалт.

Коментари
comments powered by Disqus