Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Нова конфигурация за Силвърстоун

08.12.2009 11:46
Туит

Ръководството на „Силвърстоун” ще реши едва в началото на следващата година каква ще бъде конфигурацията на трасето за Гран при на Великобритания 2010.

Класическата писта е процес на сериозно преустройство, като 40-милионният проект първоначално бе предвиден за предстоящото домакинство на MotoGP, но след подписването на новия 17-годишен договор с Бърни Екълстоун от него ще може да се възползва и Формула 1. Една от най-съществените промени е, че в средата на „Силвърстоун” ще бъде изградено новото трасе „Арена”, което позволява използването на различна конфигурации на пистата догодина.

„Имаме страшно много работа”, обяснява управителният директор Ричард Филипс. „ФИА трябва да види промените и те да получат съответната хомологация. Надяваме се, че ще можем да използваме „Арена” още през следващото лято. Но дори и това да не стане, оригиналното трасе остава налице, така че и да не спазим графика, пак ще разполагаме с достатъчно добра писта.

Филипс допълва, че след завършването на новия пит комплекс, капацитетът на пистата ще бъде увеличен. „Арена” има потенциал да се разраства, особено след като завършим новите питове, защото падок клубът ще бъде преместен. През 2010 г. той ще е все още там, така че засега няма как да осигурим достъп на публиката в тази зона”, завършва Филипс.

Дори „Арена” да получи своевременно одобрението на ФИА, стартфиналната права ще бъде запазена. Едва след като всички съоръжения бъдат завършени, можем да очакваме някакви промени там.

Коментари
comments powered by Disqus