Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Нова корпоративна идентичност за дилърите на Opel

08.12.2015 09:47
Туит
Нова корпоративна идентичност за дилърите на Opel

Пловдивската фирма Стефанов Моторс е първа в Югоизточна Европа

Opel е в процес на най-голямото възраждане в историята на европейската автомобилна индустрия. Компанията има ясни стратегически приоритети и амбициозни, но изпълними бизнес цели. Продажбите на Opel продължават възходящата си тенденция, а от 2016 до 2020 г. ще бъдат лансирани на пазара 29 нови автомобила Opel.

В унисон с пълното обновяване на марката от 2013 година започна процес на цялостна промяна на корпоративната идентичност на дилърите на Opel в Европа. Този процес трябва да приключи до края на 2018 година. Стефанов Моторс, дилърът на Opel в Пловдив и пловдивска област е първият не само в България, но и в района на Югоизточните Балкани, който вече отговаря изцяло на изискванията на новата корпоративна идентичност на марката.

Новите стандарти към дилърите на Opel се отнасят не само за външния вид (така наречената „Черна кутия“) на техните търговски обекти, но и за интериора, подредбата на изложените в шоурума автомобили, наличието на място за изчакване, специални дисплеи, указателни табели, цветовете и използваните материали. Стефанов Моторс вече отговаря на всички изисквания и освен изписаното на кирилица име, нищо друго не го отличава от големите дилъри на Opel в Европа.


Коментари
comments powered by Disqus