Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Нова модулна платформа от Renault-Nissan

24.06.2013 11:52
Туит
Нова модулна платформа от Renault-Nissan

Renault и Nissan в бъдеще ще конструират моделите си на модулен принцип.

Първоначално до 2014 година на модулния принцип CMF ще бъдат създадени 14 модела от компактния и средния клас (11 автомобила на групата Renault и 3 модела на Nissan). По-късно те ще бъдат последвани и от други модели.

До края на 2013 г. например, на базата на модула CMF на пазара ще се появят Nissan Rogue, новият Qashqai, както и X-Trail. При Renault до края на 2014 г. се очакват Renault Espace, Scénic, както и новата Laguna.

Стабилно намаляване разходите на моделите благодарение на CFM

Алиансът на Renault и Nissan очаква наред с останалите неща и значително намаляване на разходите. Така Common Module Family-Modul следва да намали разходите по разработването на моделите с между 30% и 40%, а частичните разходи за цялото начинание с Nissan по данни на Renault могат да паднат между 20% и 30%.

Модулът CMF сам по себе си не бива да се разглежда като чиста платформа. Като цяло той се състои от пет сегмента: модул двигател и пилотска кабина, преден и заден сегмент, електрическа и електронна архитектурна конструкция, която позволява значително разширение на продуктовата гама на моделите автомобили, при която съществува и възможността за взаимно заменяеми части между отделните модели.

Коментари
comments powered by Disqus