Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Нова система за контрол в закрития парк

25.03.2010 11:59
Туит

ФИА ще използва нова система за контрол върху работата по автомобилите в условията на „закрит парк“. Тя бе тествана миналия състезателен уикенд в Бахрейн, налице е и в Австралия, като по всяка вероятност ще работи поне до края на настоящия сезон.

Тази зима ФИА обсъди заедно с отборите евентуалната възможност класическата схема на закрития парк да бъде променена. Преди автомобилите отиваха директно там след квалификациите, като тимовете имат забрана да правят корекции по тях. През новия сезон обаче болидите няма да се държат "под ключ" в един общ гараж, като причината за това е, че на стартовата решетка ще застават не 10, а 12 отбора, респективно с 4 автомобила повече.

Всеки тим ще използва своите гаражи, като контролът върху тях ще се осъществява посредством камери. При нормални условия те ще записват видео с ниска резолюция, но ако бъде регистрирано някакво движение в бокса, ще превключват на висока. Същевременно автомобилите ще са завити с покривало, подобно на спален чувал. Персоналът на ФИА ще следи случващото се от дистанция на отделни монитори.

Първият тест на новата система в Бахрейн е преминал успешно и ФИА е взела решение за използването й поне до края на сезон 2010.

Коментари
comments powered by Disqus