Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Нова система за ограничаване на скоростта при кола за сигурност

05.06.2008 17:06
Туит

Отборите ще тестват новата система, която трябва да замени затварянето на питлейна, по време на петъчните свободни тренировки за Голямата награда на Франция (21-23 юни).

Първоначалната идея целеше концепцията да се изпробва по улиците на Монте Карло, но промяната се наложи, за да могат отборите да се запознаят със софтуера по време на официалните тестове в Барселона (12-14 юни). На 21 юни във Франция ще е първата същинска проба в състезателни условия, които тимовете и служителите на пистата ще симулират в петък.

Забавянето означава, че за Гран при на Канада в сила ще са старите правила, а на „Жил Вилньов“ появата на кола за сигурност е неизбежна част от състезанието. Именно там миналата година за първи път стана видно, че затварянето на питлейна не е най-подходящият начин да се регулира скоростта на пилотите при инцидент на трасето.

Работната група към Формула 1 и рейс-директорът Чарли Уайтинг избраха система, която налага ограничения в средната скорост, когато автомобилът за сигурност е на пистата. Стандартизираната електроника ще направи възможно прилагането на системата.

При инцидент към всеки пилот ще се подава сигнал. Той трябва да потвърди, че е информиран с натискането на определен бутон, който от своя страна да задейства режим „кола за сигурност“ на стандартизираната електроника. По този начин нуждата от затваряне на питлейна отпада.

Отборите са единодушни относно желанието новата система да бъде приложена на практика, но от ФИА не искат да прибързват с промяната.

„Все още не сме приключили, трябва първо да видим дали ще работи (новата система). Засега сме дали съгласието си единствено за тестове. Ако всичко на „Мани-Кур“ мине по план, може да направим следващата крачка“, коментира неназован източник на ФИА.

Коментари
comments powered by Disqus