Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Новата Mazda3 MPS с четири двигателни колела

22.05.2014 10:13
Туит
Новата Mazda3 MPS с четири двигателни колела

С 2,5-литров турбо мотор с мощност от над 300 конски сили

Mazda планира да пусне нова „тройка” MPS до 2016 г. Автомобилът ще  получи 2,5-литров турбо мотор с мощност от над 300 конски сили и задвижване на четирите колела. В компанията са убедени, че автомобилът със система 4х4 ще бъде много силен конкурент в своя сегмент.

Под капака на новата Mazda3 MPS ще бъде монтиран 2,5-литров бензинов двигател  SKYACTIV-G, чиято мощност е 320 конски сили. Специално за „напомпания” хечбек мощността е намалена до 300 к.с. Моторът ще бъде куплиран с шестстепенна механична трансмисия.

По-рано бе съобщено, че автомобилът  ще бъде построен на нова платформа, обща с кросоувъра CX- 5, поради което техническата идея за двойно задвижване не изисква сериозни разходи. Твърди се, че се очаква появата на първия в историята на японския бранд дизелова MPS. Обаче за съдбата на този проект не се казва нищо.

Коментари
comments powered by Disqus