Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Новата S-класа на Mercedes: Чакането приключи

16.05.2013 15:28 1
1
2571895469
Туит

С изцяло новата S-класа Mercedes иска да постави нови мащаби в луксозния клас. Върхови технологии, нови помощни системи и неподправен лукс обещават да изкачат S-класата още по-високо в автомобилната йерархия.

Mercedes са формулирали кратко и ясно своите изисквания към новата S-класа. Във W222 Mercedes са заложили всичко, за да създадат "най-добрият автомобил в света". Новата S-класа беше показана на специална гала церемония в Хамбург. Луксозният лайнер ще може да бъде поръчан след 15 май при базова цена около 80 000 евро.

Новият Mercedes S-класа с две междуосия

S-класата отново се предлага с две междуосия, въпреки че този път във фокуса на инженерите е версията с дълга база. Самото междуосие остава непроменено, като цяло общата дължина на каросерията е с около четири сантиметра по-голяма. Интериорът е чувствително подобрен.

Но нека на първо място да разгледаме външния вид. Новата S-класа определено е доста по-изгладена. Издадените калници вече не са актуални, новата тенденция е в динамичната линия. С малко повече вдлъбнатини и изпъкнали части от двете страни, малко по-къса предна част с по-голяма радиаторна решетка, наподобяваща на луксозно купе линия на покрива и фина хромирана украса - това е новата елегантна линия, която по отношение на аеродинамиката прави голяма крачка напред. Mercedes обявяват S-класата коефициент на въздушно съпротивление 0,24.

Hot-Stone масаж и офис оборудване


Напредък има и в в областта на светлините. Конвенционалните крушки с нажежаема жичка напълно отпадат и всички светлини на новата S-класа са само LED.

Стандартното изпълнение е от кожа и дърво, но клиентите могат да получат и много повече от това. Mercedes иска да изведе новата S-класа на челно място в луксозния сегмент – разбира се, не на последно място, заради отпадането на марката Maybach от портфолиото на концерна. Във версията с дълго междуосие за пръв път задните седалки са предложени в 5 различни варианта, с индивидуално регулиране на функцията за масаж с възможност за избор от 6 програми и 14 отопляеми възглавници на принципа Hot-Stone.

Закопчалките за коланите и подлакътниците с функция за отопление осигуряват още по-голям комфорт. В оборудването откриваме също интегрирана телефонна слушалка, повече места за съхранение на предмети, както и сгъваема масичка за лаптоп и други подобни, което прави от Mercedes S-класата истински мобилен офис.

Mercedes ароматизира S-класата

В новия Mercedes S-класа водачът разполага със "свободно плаващо в пространството" арматурно табло, обрамчено с амбиентно осветление. Два големи цветни дисплея във формат 8:3 и с размер на екрана в диагонал повече от 30 сантиметра обединяват мястото за обмен на данни на електрониката. Левият екран се намира непосредствено зад волана и замества предходния инструментален блок. Десният  Touchscreen сензорен екран е разположен над централната конзола и дава възможност за комфортно управление на инфотейнмънт функцията.

Аудиосистемата също е нова, предните бас говорители вече са интегрирани в каросерията, като по този начин обемът на напречната и надлъжна греда служат като резонансни тела. Всички функции на развлекателната система (радио, телевизия, интернет, навигация, DVD плейър и USB устройства) могат да се използват от всички места, независимо една от друга. По желание може да бъде монтирана и съраунд система от Burmester.

Новият Mercedes S-класа наследи от Maybach активно ароматизиране на вътрешното пространство, което автоматично освежава въздуха с персонално избран аромат. Освен това климатизацията е допълнително оптимизирана и оборудвана с мощна филтрираща система. Разбира се, за интериора на новия Mercedes S-класа отново има на разположение широка гама индивидуални опции.

S-класата с частична възможност за автономно шофиране

Mercedes отново предлага широка гама възможности по отношение на помощните системи и съоръженията за безопасност. На разположение са автоматични дълги светлини, задни светлини с контролиран интензитет, система за нощно виждане с възможност за разпознаване на животни, активен асистент за поддържане на пътното платно, спирачен асистент, който регистрира кръстовищата, темпомат за отстояние, полуавтономно справящ се със задръстванията, функция за разпознаване на пътните знаци и предупреждение при движение в грешната лента, парктроник с възможност за надлъжно и напречно паркиране, както изпреварила времето си ходова част с предварителни настройки на въздушното окачване, асистент за страничен вятър, както Pre-Safe система със значително разширен обхват. Активният капак на двигателя защитава пешеходците при евентуален сблъсък.

Преди старта новият Mercedes S-класа има на разположение 4 двигателя. Един бензинов, един  дизелов, както и два хибридни варианта (вж таблицата). Спектърът на мощността варира от 204 до 455 к.с., разходът е от 4,4 литра дизелово гориво и до 8,6 литра бензин. Предаването се извършва от седемстепенна автоматична трансмисия.

Ценова листа на S-класата 

Цените за новия Mercedes S-класа започват от 79.789 евро за S350 Blue Tec с къса база. S400 Hybrid струва около 85 204 евро, а S500 може да получите за около 104 601. За съответните версии с дълга база трябва да се доплати още между 5 500 и 3 000 евро. За S300 Blue Tec Hybrid все още не е обявена цена, но другият вариант - S500 Plug-in-Hybrid вече обяви такава.

 

Mercedes

S 400 Hybrid

S 500

S 350 Blue-Tec

S 300 Blue-Tec Hybrid

Цилиндри  

6

8

6

4

Подреждане

V

V

V

редови

Обем

3.498 ccm

4.664 ccm

2.987 ccm

2.143 ccm

Мощност

306 к.с.

455 к.с

258 к.с

204 к.с.

при

6.500/мин.

5.250/мин.

3.600/мин.

1.600 - 1.800/мин.

Въртящ момент

370 Нм

700 Нм

620 Нм

500 Нм

при

3.500 - 250/мин.

1.800 - 3.500/мин

1.600 - 2.400/мин

1.600 - 1.800/мин

Номинална мощност Eл-машина

20 kW

-

-

-

Разход

6,3 l (S)

8,6 l (S)

5,5/5,6 l (D)*

4,4 (D)

CO2

147 г/км

199 г/км

146/148 г/км*

115 г/км

Клас на ефективност

A

D

A

A+

Ускорение  0 - 100 km/h

6,8 с

4,8 s

6,8 s

7,6 s

Макс.скорост

250 км/ч

250 км/ч

250 км/ч

240 км/ч

Цена къса база

междуосие

85.204 евро

104.601  евро

79.789 евро  

-

Цена дълга база междуосие

91.094  евро

107.635  евро

85.323  евро

-

Междуосие

3.165 мм

3.165 мм

3.165 мм

3.165 мм

Дълж./Шир/Вис.

5.245/1.899/1.491 мм

5.245/1.899/1.491 мм

5.245/1.899/1.491 мм

5.245/1.899/1.491 мм

Диаметър на завой

12,3 м

12,3 м

12,3 м

12,3 м

Обем-багажник

470 л

470 л

470 л

470 л

Макс.товар

685 кг

715 кг

715 кг

-

Допустимо общо тегло

2.630 кг

2.690 кг

2630 кг

-

Вместимост на резервоара  

70 л

78 л

70лl

 

*

късо/дълго

междуосие

     
Коментари

Анонимен
prosto super

comments powered by Disqus