Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Нови два модела с пет звезди от EuroNCAP

27.06.2013 11:20
Туит

В последния кръг на краш теста на EuroNCAP Honda CR-V и Citroën C4 Picasso бяха единствените два модела, подложени на трудното изпитание. И го издържаха с успех - и двата автомобила стигнаха 5 звезди.

Новият Citroën C4 Picasso, който е първият модел, конструиран на модулната платформа EMP2, беше изключително убедителен в представянето си на краш теста. Във всичките четири тестови зони - безопасност на пътниците, безопасност на децата, защита на пешеходците и оборудване за безопасност – френският ван спечели достатъчно точки. В крайна сметка Citroën C4 Picasso си гарантира 5-звездния рейтинг.

И новата Honda CR-V също си защити 5-звездната класация в краш теста. Японският SUV също беше убедителен по отношение безопасността на пасажерите, сигурността на децата и защитата на пешеходците. По отношение оборудването за безопасност оценката щеше да бъде дори още по-висока, ако изпитатеалите на EuroNCAP имаха възможност да дадат повече точки за опционалния ограничетел на скоростта.

Коментари
comments powered by Disqus